Wszystkie nasze produkty powstają z najwyższą starannością i dbałością o detale. Mimo to, jeśli pojawi się jakikolwiek problem – jesteśmy tu, aby pomóc.
Proces reklamacyjny w Atelier Wall Print & Decorations przebiega sprawnie, uczciwie i z szacunkiem do klienta.

Jak zgłosić reklamację?

Reklamacje przyjmujemy mailowo pod adresem:
biuro@studiodruku.com.pl

W wiadomości prosimy zawrzeć następujące informacje:
• Imię i nazwisko / Nazwa firmy
• NIP (jeśli dotyczy)
• Numer telefonu i adres e-mail
• Adres do korespondencji
• Numer zamówienia
• Opis problemu i żądanie (np. zwrot, wymiana, rabat)
• Dokumentację zdjęciową lub video – jeśli dotyczy

Co warto wiedzieć?

– Reklamacje rozpatrywane są zazwyczaj w ciągu 7–14 dni kalendarzowych.
– W przypadku uznania reklamacji, ponowne wykonanie lub wysyłka produktu odbywa się na nasz koszt.
– Produkty reklamowane należy odesłać w zabezpieczonym opakowaniu – po wcześniejszym uzgodnieniu.
Reklamacje z tytułu różnic wynikających z akceptowanej karty produktowej (materiał, wzór, rozmiar, podział brytów) nie będą uwzględniane.
– Przed montażem tapety należy sprawdzić zgodność wzoru, kolorystyki i pasowania brytów na płaskiej powierzchni.
– Reklamacje po aplikacji tapety na ścianie nie będą przyjmowane, jeśli nie dokonano wcześniejszego sprawdzenia.
Braki w zamówieniu należy zgłaszać maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od daty dostawy.

Uwaga:

Produkty zawierające elementy w kolorze złota, srebra lub miedzi są drukowane – nie są to powłoki metaliczne.
Wysyłki reklamacyjne na koszt Atelier bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą odbierane.